Voor velen speelt het schap een cruciale rol in het behalen van kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen. Niet alleen voor retailers en leveranciers. Ook voor Formule- en Format Managers, Marketing- en Brand Managers, Categorie managers, Trade- en Shopper Marketeers en Accountmanagers.
Een perfect schappenplan creëren gaat niet over één nacht ijs. Het ontbreekt vaak aan tijd, de mensen, middelen of aan expertise om tot een optimaal schappenplan te komen.
Door onze praktijkervaring weten we ‘wat wel en niet werkt’.
Onze ervaring, kennis en kunde komen samen in Het Perfecte Schap®.
- Voor het toetsen van een huidig schappenplan of het ontwikkelen van een nieuw schappenplan
- Van brainstormsessie tot assortiment samenstelling
- Van live bouw tot consument & shopper onderzoek (zoals Shopper Decision Tree onderzoek en Eye tracking)
- Van fysieke en digitale schapsimulaties tot het berekenen van het schaprendement
- Van A/B testing tot de daadwerkelijke uitrol en de monitoring daarvan
Het Perfecte Schap® is een modulair en op maat gemaakt plan van aanpak, gebaseerd op uw wensen en behoeften. Het ontzorgt u gedurende het gehele traject. Met het gewenste resultaat: een schap dat het optimale rendement behaalt!