Organisatorisch geen impact
- Geen onnodige overheadkosten. Tijdens de uitvoering betrekken we één focal point binnen uw organisatie op vooraf afgesproken momenten bij het traject.
Verdieping van de samenwerking met handelspartners
- Shopper Marketing strategie en Categorie Management kennen een vertaling in het schap. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van de HBC Labstores heeft u de mogelijkheid om samen met uw handelspartner tot Het Perfecte Schap te komen. Dit versnelt niet alleen het proces, het zorgt ook voor draagvlak en een verbeterde samenwerking
Beter schaprendement
- Minimaal 4% verbetering van de categorie en het merk. (Resultaten lopen op tot wel 13% categoriegroei en 34% merkgroei.)
- Kostencontrole (logistiek) voor Retail
Verbeterde winkel- en shopperervaring
- Een shopper centrisch schappenplan zorgt voor een prettigere winkelervaring
- Aansluiting van het schappenplan op formulebeleid en categorierol (de shopper benefits)
Financieel
- Besparing Total Cost of Ownership