Resultaten

Het resultaat reikt verder dan het schap

Organisatorisch geen impact

  • Geen onnodige overheadkosten. Tijdens de uitvoering betrekken we één focal point binnen uw organisatie op vooraf afgesproken momenten bij het traject.

Verdieping van de samenwerking met handelspartners

  • Shopper Marketing strategie en Categorie Management kennen een vertaling in het schap. Door bijvoorbeeld gebruik te maken van de HBC Labstores heeft u de mogelijkheid om samen met uw handelspartner tot Het Perfecte Schap te komen. Dit versnelt niet alleen het proces, het zorgt ook voor draagvlak en een verbeterde samenwerking

Beter schaprendement

  • Minimaal 4% verbetering van de categorie en het merk. (Resultaten lopen op tot wel 13% categoriegroei en 34% merkgroei.)
  • Kostencontrole (logistiek) voor Retail

Verbeterde winkel- en shopperervaring

  • Een shopper centrisch schappenplan zorgt voor een prettigere winkelervaring
  • Aansluiting van het schappenplan op formulebeleid en categorierol (de shopper benefits)

Financieel

  • Besparing Total Cost of Ownership

Vele retailers zijn al bekend met Het Perfecte Schap®
en ervaren een optimaal rendement!